pub-2253380394260562

nedjelja, 1. veljače 2015.

Nikola Vranjković - Međuvreme


             MEDJUVREME


Na svu sreću, ja ti ne mogu pomoći 
i umoran sam od traženja rešenja, 
koje je uvek na dohvat naših kratkih ruku. 
I prolazi vreme, ruke nam jačaju, 
ali ne rastu. 

A da zakoračiš? 
Ne, ne smeš prva, 
a ja ne mogu biti ispred tebe. 
Da krenemo skupa? 
Ko bi se toga setio? 

Ne kradi mi međuvreme, 
ako već ne osećaš svoje. 
Postaću hladan i promeniću se, 
ali kad-tad ću eksplodirati. 
Ko će da skuplja parčiće? Ti? 
Pa ti ne možeš da me skupiš ni sastavljenog. 

Ne kradi mi međuvreme. 
Ono nije naše. 
Ono je moje. 
I nije između nas. 
Ono je između mene i mene. 

Ne kradi mi međuvreme, 
bojim se - upašćeš u njega. 
Ne kradi mi sebe od mene, 
budalo glupa. 
Postaćeš međuvreme 
i ostaćeš zauvek sa mnom bez mene.

Nikola Vranjković

Nema komentara :

Objavi komentar

pub-2253380394260562