pub-2253380394260562

utorak, 18. kolovoza 2015.

Željko Krznarić - Iz kojeg si ti svijeta



Slika: Kemal Kamil Akca 




iz kojeg si ti svijeta
iz kojeg cvijeta dolazis
zasto nisi kao i sve druge zene
koje prodju kao sjene
cija se ni imena ne pamte
ciji se dodiri usana zaborave
s prvim jutrom

iz koje si ti ljubavi
iz koje knjige
iz kojeg romana
kad mi tako bez ikakvog plana
bez namjere
srce lomis na dijelove
i noci mi pretvaras u dane

koja si ti zena 
kad mi pola zivota u tebe stane 
zbog koje zalim
sve ovo sto prebrzo ide
sto su jeseni blize
i sto mi se suze vide prvi puta

jedino si s neba mogla doci 
jer druge putove poznam
i na njima sam s drugima bio sam

iz kojeg si svijeta 
iz kojeg cvijeta nosis taj miris
da te volim 
i nikad ne prebolim

Željko Krznarić

Nema komentara :

Objavi komentar

pub-2253380394260562