pub-2253380394260562

ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Željko Krznarić - Noćas te tugujem


































Slika: Aurora Wienhold


NOĆAS TE TUGUJEM

Noćas te tugujem, najdraže moje, 
s nekim osjećajem daljine 
Jer, nema nikoga ovdje kraj mene, 
i nitko da mi skine 
tu suzu sa obraza.

Noćas te tugujem.

A u istom smo gradu 
i iste brojimo minute. 
Samo što usne ne ljube i sute, 
samo što oči prosipaju sjaj 
U nekim drugim sobama, 
nekim drugim ljudima.

Noćas te tugujem i skitam.

Ne ljubim i pitam 
Što je tamo iza jutra, 
iza zagrebačke zime. 
Postoji li tamo još tvoje ime, 
kao što ti u meni postojiš 
I ova noć što miriše, 
po narančama s juga 
govori mi što je tuga.

Nisi daleko.

A čini mi se kao sto godina 
svjetlosti i tame, 
kao da se ljubav tamo topi, 
na plamenu sviječe.

I tugujem te nočas…
I tugujem…
I tugujem…

Željko Krznarić

Nema komentara :

Objavi komentar

pub-2253380394260562